مشاوره آنلاین و نوبت دهی پزشکان همدرد اول
مشاوره آنلاین و نوبــــت دهـی پزشکــــــــان
برای واریس به چه دکتری مراجعه کنیم
تاریخ انتشار : 1400/01/01 بازدید : 886

برای واریس به چه دکتری مراجعه کنیم

درمان واریس مشتمل بر توجه به بیماری های زمینه ای و در صورت لزوم انجام درمانهای جراحی و غیرجراحی است

تخصص های مختلف و پزشکان مختلف برای درمان واریس آموزش دیده اند.

در زیر راهکاری برای یافتن مناسبترین تخصص برای مشکل واریس را به شما معرفی خواهیم کرد تا پاسخی برای این سوال شما باشد که برای "واریس به چه دکتری مراجعه کنیم"

 

اگر واریسهای بزرگ و طناب مانند در پای خود دارید :

پزشکان با تخصص های زیر به ترتیب میتوانند شما را راهنمایی کرده و درمان مناسب را برای شما انجام دهند. مراکزی که به این منظور وجود دارند بهترین گزینه برای این منظور خواهند بود.توجه کنید که اگر چه درمان واریس در برنامه آموزشی تخصصهای زیر وجود دارد لیکن گاهی اغلب پزشکان همین تخصص در این حوزه فعالیت نمی کنند و قبل از مراجعه از این موضوع اطمینان حاصل کنید. پزشکانی که در انتهای این متن نام برده شده اند در این زمینه فعالیت میکنند:

 

کلینیک تخصصی درمان واریس

شاید بهترین و آسانترین گزینه برای درمان کلیه انواع واریس کلینیک های واریس باشد که تقریبا کلیه تخصصها و کلیه تجهیزات مورد نیاز در یک مجموعه گرد آوری شده اند.

 

فوق تخصص جراحی عروق

این پزشکان پس از فارغ التحصیلی در دوره هفت ساله پزشکی عمومی و چهار ساله تخصص جراحی عمومی موفق به دریافت فوق تخصص جراحی عروق با گذراندن دوره دوساله شده اند.

 

متخصص جراحی عمومی

کلیه پزشکان با تخصص جراحی عمومی در طی دوره تخصص خود با درمان واریس آشنا شده اند ولی اغلب این پزشکان در این حوزه فعالیت نمی کندد. لیکن قبل از مراجعه حتما از این موضوع آگاهی پیدا کنید.

 

فوق تخصص اینترونشنال قلب و عروق (مداخله ای )

یکی دیگر از پزشکانی که میتوانند در درمان واریس طنابی به شما کمک کنند پزشکان فوق تخصص اینترونشنال قلب و عروق هستند. این پزشکان پس از دریافت مدرک تخصص قلب و عروق موفق به دریافت فوق تخصص عروق شده اند. این پزشکان نیز الزاما همگی درمان واریس انجام نمیدهند. کلیه پزشکانی که در انتهای این لیست گرداوری شده است می توانند درمان واریس شما انجام دهند

 

متخصص قلب و عروق

متخصصین قلب و عروق دیگر دسته از پزشکانی هستند که میتوانند درمان واریس طنابی شما را به عهده بگیرند. این گروه نیز الزاما همگی درمان تجهیزات و تبحر بالا در درمان واریس نداشته و قبل از مراجعه حتما از این موضوع اطمینان حاصل کنید.

 

متخصصین رادیولوژی مداخله ای یا اینترونشنال

فوق تخصص رادیولوژی مداخله ای دیگر دسته از پزشکانی هستند که میتوانند در درمان انواع واریسها به شما کمک کنند. از وجود تجهیزات کافی و تبحر پزشک اطمینان حاصل کنید.

 

سایر پزشکان

برخی پزشکان عمومی و رادیولوژیست و ارتوپدی نیر میتوانند در این حیطه به شما کمک کنند ولی شایع و معمول نیست.

 

 

اگر واریسهای ظریف و کوچک در دست و پا دارید

این واریسها که اصطلاحا واریسهای عنکبوتی نامیده میشود بیشتر از نظر زیبایی مشکل زا میشوند.

اگر دچار این واریسها هستید مجدد کلینیک تخصصی واریس انتخاب اول برای مراجعه خواهد بود.

در کنار پزشکان نامبرده شده در بالا برخی پزشکان پوست و مو و پزشکان فوق تخصص زیبایی میتوانند به شما کمک کنند که برخی در زیر نام برده شده اند.

 


پزشکان مرتبط

:: واریس


برای واریس به چه دکتری مراجعه کنیم درمان واریس متخصص واریس کلینیک تخصصی واریس بهترین متخصص واریس جوراب واریس درمان قطعی واریس لیزر واریس اسکلروتراپی
هم
درد
اول
.
.
.